emmavardag.blogg.se

Världens Största Spindel!!

Publicerad 2013-07-28 16:52:07 i Allmänt

Usch, utaför vårt fönster sitter världens största spindel!!(enligt mig) har undersökt den och kollat på google osv, det visade sig vara en korsspindel! Den har gjort en halvmeter i diameter stort nät oxå!! Dom var visst lite giftiga oxå, fast mindre än en geting.xD. Ja, får se hur det går för lilla spindeln. Men iaf, jag har vågat hoppa från vårat 4m höga hopptorn ner i vår å! Eftersom jag är väldigt höjdrädd så var det ett väldigt stort steg för mig och jag är stolt! Fast kommer aldrig i hela livet göra det igen! Hamlade helt konstig ner på ryggen och slog i i vattenytan och det gjorde riktigt ont! Det är inte pga det som jag inte vill hoppa där igen, utan höjdskräck, än. Ja, har väl inte så mycket mer att skriva. Puss /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela