emmavardag.blogg.se

Lill-katten~

Publicerad 2013-07-25 18:41:09 i Allmänt

Jag får ursäkta mig för den väldigt stora bilden på kattungen i det förra inlägget som jag gjorde! Hoppas de går att se ändå! Men iallafall, jag har egentligen inte gjort så mycket mer än att passa den lilla kattungen,( fotfarande untan namn) så om ni kommer på nått bra namn då kan ni väl skriva det i kommentarerna! Jag har varit ute och gått en runda innan i dag också även fast det har varit mulet hela dagen. Lilla katten och jag ligger och myser i min säng och som ni ser så har ju kattungen somnat redan, det har varit en lång dag för den lilla kattungen, och den har inte sovit alls mycket på grund av allt som finns att utforska i sitt nya hus:)Vi ses // Emma

Kommentarer

Postat av: Klara-Maria

Publicerad 2013-07-31 10:52:57

Åh så söt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela