emmavardag.blogg.se

Ska "sova" nu!

Publicerad 2013-07-23 22:34:11 i Allmänt

Hej hej, nu har jag sett på gengångarna och denna veckan var det ett riktigt spännande avsnitt! Det kan väl inte ha varit det sista va? Eftersom mamma och pappa visst var så trötta så tvingade ju de mig till att också gå och lägga mig och sova. Fast det tänker jag ju inte göra! Ligger just nu och håller på med min mobil för jag är inte ett dugg trött! Kommer ligga här vaken länge känner jag på mig. Kollar lite väder också och det verkar som att det ska bli helt mulet imorgon och vara regnigt på Torsdag! Nej!? Jag som verkligen hade njutit av vädret och solen och hade hoppats på att det skulle bli fint de närmsta dagarna också så jag kunde njuta lika mycket då! Usch, jag hatar regn. 👎 Men aja, det blir aldrig som jag vill. Nu ska jag kolla fb och instagram ich experimentera med hur jag lägger upp en bild med mobilen på bloggen! Tyvärr kan jag inte ta från instagram, jag har glömt bort lösenordet! Lite sådär dumt! Men om någon vet så kan du väl skriva det lite kortfattat nere i kommentarerna!!👇 Vi ses /Emma✨

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela